Buzzard

0kommentarer

Ja ha då är man anmäld på Buzzard.se där man kan få testa grejor gratis och det är ju aldrig fel. Detta mot att man gör utlåtande om dessa och delar med sig till sina vänner! Låter trevligt tycker jag! Anmäl er vet jag och ange då gärna sarno73 som värvare sist i dokumentet som man fyller i!!
Idag var vi till stan och fick åka genom jordens oväder innan vi kom fram ja jag har aldrig varit med om något värre! alla körde typ 20 km i timmen och det haglade så det blev rena vinterväglaget :( urkk säger jag bara tur gubben körde! Väl i stan hittade gubben Två par brallor och två t-shirtar och jag hittade en mjukis dress så himla skön! allt på rea på Cubus trevligt! Sedan blev det öb och lite rengörnings medels inköp så man kan städa även nästa vecka eller hur! Sedan ica och lite matinköp och allt gick så himla smidigt!  Ja detta har varit en riktigt trevlig dag trotts att man har ett nattskift som väntar en :) men men det kommer att gå fint det här!
Kram alla underbara!
P.S Grattis Malin och Peter!!!
Min arbetsplats framåt morgontimmarna efter ett härligt nattregn! Sist jag jobbade natt och varit ut med lite sopor =)

Kommentera

Publiceras ej