Hästar och åter hästar =)

0kommentarer

Idag blev ridningen förskjuten två gånger först för att jag läst fel i ett sms och sedan för att Josefin hade en hel del att göra. Dom håller på att bygger om i stallet så att vi ska kunna ta in alla hästar vid skit väder vilket man kräver från myndighetshåll! Men tillslut så kom jag och Fabian ut till stallet och det mulnade tyvärr på när vi åkte ut och när vi väl skulle rida så började det regna men vi kämpade på tappra som vi är :) Efter ridningen så tog vi in Kló och Tindra eftersom dom ska iväg i morgon och ultraljudas!! Så nu håller vi alla tummar som går att dom är dräktiga =) Dessutom fick jag lite go´s tid med Tindra, trodde inte jag skulle ha saknat henne så mycket som jag faktiskt gjort mitt lilla hjärta tillhör dig Tindra bara så du vet! Hon är helt enkelt underbar!
Men medans vi vara kvar hemma och väntade på att tiden skulle bli rätt så hjälpte jag gubben på ovanvåningen och sedan han vi även med en hundpromenad! till middag blev det en god kyckling pasta! mums mums =) När vi kom från stallet så åt vi Felicias goda äppelkaka och glass!
Ja dagen kan nog bara summeras som super!
God natt vänner nu väntar sängen och sedan förmiddagsskift och väntan på sms!!!

Kommentera

Publiceras ej