Helgen gick i arbetets tecken!

0kommentarer

Dåligt med uppdatering i helgen men detta beror på att jag jobbat helg och då nätter!! Det har varit ganska tunga nätter med tanke på att jag är tokfökyld hostar och snorar som fasiken rösten har svikit mig, jag är gris hes  och bara kraxar fram ord ;) Han dock kolla lite bröllop under lördagen. Så himla fint det blev några tårar kan jag avslöja.. Kollade på talen efteråt ipå datorn även dessa var ju lätt rörande minst sagt!
Idag så har jag hunnit sova en liten stund! Sov till 11 sedan upp lite god frukost och sedan blev det stallet <3 och en härlig ridtur på litlamin ja hon är bäst helt enkelt!
Hem och fika lite och sedan data tid ;) NU ska jag röja lite och sedan blir det Tierp och nya fina naglar undra sa flundra vad man ska hitta på idag??? Det får ni se till kvällen!
Kram

Kommentera

Publiceras ej