Ja då har vi den underbara sommaren här då =)

0kommentarer

Ja då har sommaren gjort entré med buller och bång då ! Underbart det är varmt och bara en massa underbart !  Har bara två veckor kvar på jobbet sedan är det tre härliga veckor s semester att njuta ut av=) En utav veckorna ska vi fara upp till Piteå det ska bli himla kul av flera olika anledningar ! Just nu är det enda negativa med värmen att det blir jobbigt för hästarna när vi rider dom för svettas dom så blir dom ännu mera attackerade av mygg och framförallt broms j****larna dom är stora som rea plan fattar inte! Så idag har jag lärt mig mer än hästen tror jag men det är ju kanon det. Vi har logerat och hon var lugn och fin och det var förknippat med min energi som inte var något annat för blir jag osäker så beter hon sig så förklarade Jossan det för mig! Grattis på din stora dag föresten!! som sagt jag lärde mig mer än hästen och det är en stor fördel =) Nej har just svalt lunchen så nu ska jag packa för eftermiddags skift i plåtburken till fabrik, där var det varmt igår och nu har det gått ett dygn till med sol så nu börjar vi nog närma oss bastu känsla där inne ;) Skämt och sido det blir nog bra det här med! Men visst önskar man att man kunde rulla ut handduken och sola hela långa dagen istället och kanske ett pool dopp =) Har premiärbadat under söndagen ... men det var kallt men gick 22 grader fattar inte att fabian kan ligga i som han gör... men dom är ju barn!
Bjuder på en vacker akleja =)
Kram hela dan!

Kommentera

Publiceras ej