Ja ha då har vi hunnit till torsdag då!!!

0kommentarer

Igår mådde jag betydligt bättre så det blev en lugn tur till Valbo och inköp av en Iphone till mig och ett par ridbyxor på rea! Inte illa alls om jag får säga! Och ska ni byta telefoner överväg iphone alltså jag bara ler till och med teknik handikappade jag klarar av det mesta!! Så enkelt!! Efter detta blev det max och lite lunch gott gott!
Efter detta blev det hem och fixa igång telefonen och sedan Jobbet allt gick som det skulle och jag behövde inga alvedon fören vid åtta tiden på kvällen vilket var skönt. Idag har jag dock vaknat och blivit skit täppt men men vad gör det jag mår bra i kroppen och det är det som räknas :)
Har hunnit med en härlig sväng till stallet och en ridtur på Litlamin både hon och jag var sega i värmen Fabian som red Dreki pikade oss friskt kan jag säga!! Nu har vi fått i oss lite lunch!  Och nu väntar tyvärr eftermiddagskift i sommar värmen men det är bara bita i det sura äpplet och köra fult ös medvetslös!
Kram mina underbara vänner <3 alla är unika och värdefulla som ni är glöm aldrig det!
Puss

Kommentera

Publiceras ej