Midsommaren har passerat :)

0kommentarer

Ja då har midsommaren passerat även detta år men till skillnad från annars så har vi haft fint väder och bara njutit ! Bror och Fästmö var här och vi grillade och hade allmänt trevligt! Dock så fick Felicia Feber redan på torsdag kväll och det var ju ingen jättehit men nu är hon på benen igen så för henne tog det inga 14 dagar för förkylningen att åtminstone vara medicin fri vilket det faktiskt tagit för mig! Men men inget att sörja nu lär det ju dröja tills jag blir förkyld nästa gång!!
Det som hänt för övrigt är att jag sagt av mig lite uppdrag på jobbet vilket kändes jätte skönt för jag hinner inte lägga ner den tiden jag vill på dessa. Har ett krav på mig att jag ska vara väl på läst när jag gör något och detta har jag inte hunnit med att vara så nu har jag sagt av mig dessa vilket som sagt var känns mycket skönt och lättande. Är helt övertygad om att det finns människor på jobbet som kan ta dessa uppdag och fixa det med den bästa av kunskaper och glanser!
Nej nu har vi röjt lite här hemma och skjusat Felicia till västland så nu blir det en stund i solen tror jag så man slipper se ut som en magnesyl i shorts "fniss fniss"
Kram

Kommentera

Publiceras ej