oj oj oj nu var det riktigt länge sedan jag skrev något här ;)

0kommentarer

Ja vad ska jag skylla på.... För mycket att göra nej knappas men åt minsotne ingen lust att skriva. Ärlighet varar ju längst heter det ju! Men nu börjar lusten infinna sig igen!! Ja det har ju hänt en del runt mig om jag säger så! I stallet har snart alla hästar hittat hem igen efter betäckningarna. Idag kommer Tindra hem från stall islandica förhoppningsvis dräktig men jag har inte så himla stora förhoppningar vad det gäller detta... Men vi har fått ett helt underbart Föl natten till den 7 juni anlände han svart och fin!
Sedan har vi ju fem helt underbara kattungar som bara busar och hoppar och leker ja dom är underbara!!
Sedan jobbar man och står i har även sålt sist semesterveckan... smart eller inte det vissar sig i augusti och vad det blir för väder då...
på renoveringsfronten så håller gubben på att riva på ovanvåningen!
Ja det var lite vad som händer här tror jag skriver ett längre i kväll!! Ska nämligen kläma någon bulle och sedan stallet!
Kram

Kommentera

Publiceras ej