Hej och hå =)

0kommentarer

Idag har varit en intensiv dag men det är också det jag gillar! Började med förmiddags skift på jobbet :( inte kul när klockan ringer kl 05.00 men men dom är inte så himla många iallafall.  Sedan efter skiftets slut hade vi ett info möte! Där det mesta lät positivt! och det gillas när båda jobbar i samma företag blir tungt att bli uppsagda då ( det är det visserligen i alla lägen att bli) Men men hem och jag satte igång att städa hela huset!! Yess  Gubben tog sig an middagen som blev bacon och stekt potatis och ägg gott gott! efter detta blev det muffins bak Fabian ska sälja i morgon på Konsum inför klass resan! Har även hunnit fixa papperna som jag ska ha med mig strax till mötet underbart! Som sagt det har hänt en del idag! men mest en massa bra saker så nu ska jag packa väskan och styra upp ytterligare ett styrelsemöte ;) Ha en underbar kväll!
Ja dom växer och frodas som bara den ska snart fota lite nya bilder till er!
Kram

Kommentera

Publiceras ej