Vad har hänt sedan sist då da...

0kommentarer

Ja jag vet inte riktigt men jag har bland annat varit iväg en sväng till Stockholm och lärt mig mer om vårat nya avtal inom facket och det var riktigt intressant! Lärde mig en hel del och då även om att bland annat föräldrar kan få fyra månader med fullt betalt när dom är hemma och är föräldrarledig obs detta är träindustrins avtal och detta är inte lika i alla men hur som helst så gäller det dom jag jobbar med!! Och detta ska jag nog pr för så att vi får ha det kvar i avtalet för det man inte utnyttjar är arbetsgivarna väldigt sugna på att ta bort :(. Sedan igår så blev det storstäd av huset efter förmiddags skiftet på jobbet. Gubben skjusade ett gäng killar till affären så dom fick handla till deras disco som går av stapeln i kväll! Skönt att få städa i lugn och ro tycker jag! Sedan bakade jag lite matbröd och en choklad kaka med nötter LOOOOOOOOOOOOVEEEEEEEEE! Älskar choklad och nötter så detta är den ulitimata komben!!
Idag blev det långpromenad på morgonen med Gissi och sedan stallet och en härlig ridtur på Litlamin!! Allt går riktigt bra framåt med henne idag så övade vi på att gå i form !! och då går det inte så fort fram men allt flöt på som det ska iallafall. Nu väntar eftermiddagskift och igår kväll konstaterade att familjen nog återstrålar ungefär samtidigt i kväll vid 22-22:30 Då Fabian har disco och Felicia ska åka på bio och kolla in Sex in the city 2 med girlsen  hoppas dom får riktigt trevligt!
Imorgon ska jag jobba lite extra under eftermiddagen så det är det som händer i morgon sedan blir det familjemys hoppas jag!
Kram kram
Ett av charmtrollen här hemma <3

Kommentera

Publiceras ej