Vår vår gud vad härligt =)

0kommentarer

Igår var det ridning som gällde och det gick riktigt bra så himla kul att rida in en unghäst för det mesta går det bara framåt och då åt det positiva hållet! Sedan bar det av till Ärk och Fabian red sin lektion och dom hade markarbet lärde mig en hel del även denna gång så i morgon fredag ska jag nog föra över en del av grejorna till hästarna is stallet!! Efter detta blev det slö tid och när vi satt i oss lite god middag så blev det ut och rensa rabatterna och det var riktigt skönt för det har legat över mig en tid och då känns det extra bara!
Efter detta skulle gubben och jag ta en kort promenad med Gissa men det blev en lång en på över en timme och där efter bänkade vi oss framför tv!! skönt!
Idag har vi storstädat så nu är det framkomligt här hemma igen! Efter det så blev det staden och en ny vattenpump som vi har längtat länge efter snart har även vi drickbart vatten! Jippi =) Har längtat en tid!!
Vi eller rättare sagt jag ville in på Plantagen och oj hittade 5 vackra pelagoner att pryda hallen med!! Sedan dräglade vi även över nya utemöbler och en ny grill men det får vänta ett tag till... Väl hemma så har jag bakat hönö kakor och lite tekakor! så i kväll blir det räkmackor och mums!
Hoppas ni alla har en underbar helg mitt i veckan!
Kram

Kommentera

Publiceras ej