Ved

1kommentarer

Ja igår gick vi då på ledighet så himla skönt 6 härliga dagar bara ledig inge jobb alls =) Detta gillas jätte mycket har känt att nu behövdes lite omladdning av batterierna! Vi startade ledigheten med två dagar på vedbacken med en massa ved som behövde klyvas. Min förhoppning var att det skulle vara klart redan igår kväll men där var jag alldeles för optimistisk om jag säger så nästan hälften var kvar när vi gav upp igår :( Så i morse var det bar hugga i igen.... inte jättekul men man måste ju göra det. Igår kväll hade vi turen att få hjälp av ungarna som gjorde att jag kunde baka limpor och laga lite god middag till mina vedhjältar ;).
Idag på morgonen var jag och min styrelse kollega och kollade på en ny lokal till föreningen och visst där var det göra om jag säger så men jag såg bara hur bra det kunde bli till skillnad till min kollega vilket är skit bra för då kan vi göra en gemensam bedömning som jag tror blir rättvis inför resten av styrelsen och sedan får vi ta det bästa beslutet vi kan! Bra tror jag att det kommer att bli hur det än blir!
Under dagen har jag även hunnit boka våra stuga till semestern i sommar!! Det blir Piteå havsbad den 25-29 juli det kommer och bli skitbra det är jag övertygad om! Hunden ska med hon också där av stuga! Vi tänker nämligen svänga förbi uppfödaren och hälsa på lite :) Sedan kommer även min brors flickvän där uppe från så oj så lämpligt dom är också där uppe just då så det ska bli jätte kul och spännande att träffa hennes släkt där uppe kan inte tänka mig annat än att dom är super trevliga med tanke på vilken härlig tjej Åsa är!!
Ja nu är det bara vänta och se vilket skick kroppen är i morgon.... redan lätt öm om jag säger så.. men det kommer bli bra har nog fått lite goa muskler av detta kropps arbete men tyvärr känns det att man inte strechat på mycket länge eftersom passen slutat och jag har slarvat med att träna och då får en gammal kvinna lida....Fniss fniss...
Nej nu blir det slö tid i soffan!
Kram

1 kommentarer

Gissas uppfödare

22 May 2010 19:27

Härligt att få veta att ni kommmer och på ett ungefär när! Det ska bli jätteroligt att få träffa er och Gissa igen och barnen också förstås! :)

Kommentera

Publiceras ej