Fars dag och en bra måndag =)

0kommentarer

Ja söndagen var jättebra! My och Felicia var ju hemma så dom bakade lite härliga cup cakes till Farsorna i huset alltså gubben min och Farfar som var här och hjälpte till med taket uppe!! Och oj vad bra det blir vill liksom inte jobba nu utan skulle vilja att man kunde lägga all tid där uppe istället men så blir det ju inte riktigt ;)
Ja det blir så himla bra!!
Idag var det till att kliva upp tidigt för jag skullle vara i Uppsala redan kl 8 så 5 över 7 gick tåget från Tierp! Väl där fick jag behandling igen och denna gång kändes det så mycket bättre och jag fick även en förklaring till smärtan jag kände torsdagen och fredagen efter förra behandlingen! Vilka människor det finns alltså! dom brinner för det dom gör och ändå förklarar så en annan förstår! Vilken tur att jag vart tipsad om denna klinik för nu återstår det troligen bara en behandling och sedan är jag kvitt smärtan! Väl hemma igen redan vid 10 så blev det en satts saffrans bullar fast som kanelbullar utan kanelen och med maddelmassa i istället! Dom blev då himla goda just i detta nu ligger två och skvalpar runt i min lilla mage!!
Det lilla bull berget som jag åstadkom på förmiddagen =)
Medans bulldegen jäste tog Gissa och jag en promenix och tur var väl det för nu ösregnar/snöblandat det ute! Ibland ska man ha lite tur tror jag!
Ja nu ska jag fixa med lite lunch och sedan väntar ett eftermiddags skift på jobbet!
Kram Kram

Kommentera

Publiceras ej