Glögg glögg ja det är underbart =)

0kommentarer

Igår blev det inget stall för att allt annat här hemma tog totalt över om jag säger så men det blev en väldig massa gjort här hemma så tyvärr fick stallet stryka på foten :( Ogillas mycket men ibland hinner livet ifatt en..
Idag fick jag frågan om jag kunde jobba över och visst det var inte så mycket som skulle göras så absolut visst ställer man upp! (jag i ett nötskal.......) Hur som helst ändrade ridningen till 17 och trodde jag skulle hinna... men oj kl var 16:20 när jag kollade den första gången... nu brann det om jag skulle hinna äta och sedan vidare till stallet! Men när jag tar upp telefon upptäcker jag att Josefin mesat att det regnar och undrar om vi ska ta det imorgon och jaaaaaaa det gör vi! Så i morgon förmiddag ska det fasiken ridas!!
Väl hemma så hade mitt lilla <3 börjat med middagen och det med bravur så det blev pasta panna med kyckling hur gott som helst! Gött med stora baran som förstår att mätta föräldrar är bra föräldrar och att hungriga är mindre bra!
Nu sitter jag och kollar in gardiner till nya vardagsrummet!! I helgen fick vi till det med lite skivor på väggarna uppe nu känns det verkligen som att det går framåt! me like!!!
Den här veckan är en riktig jobbar vecka 7 dagar och sedan ev ledig i en vecka funderar på lite extra arbete några dagar men mest ledig och njuta!
Nej nu ska gardin jakten fortsätta! En kopp (ja ni läste rätt) Glögg till och sedan vidare!
Kram kram

Kommentera

Publiceras ej