Helg =)

0kommentarer

Ja då är det helg igen då! Helt underbart att man är ledig denna! Igår vart det jobbet i lite över tolv timmar... Började bra men sedan gick linen tok trasig så det bar bara byta line och starta upp den man storstädade kvällen innan! Och fortsätta måla där! När målningen var klar så var det bara till att städa igen då :) Men det gick riktigt bra måste jag säga!
Väl hemma blev det en härlig lagom fredagsmiddag korv och pommes! Gott =) och efter det lite data och soffan ett tag tills både gubben och jag konstaterade att ska vi få något gjort i morgon så bör vi nog lägga oss! Sagt och gjort krama kudden blev det till halv nio i morse! Helt underbart sedan drog hunden och jag ut på promenad i duggregn och mulet men oj så skönt med frisk luft och när vi landade hemma igen efter 45 minuter så stod frukosten klar <3 underbart!
Nu ska jag fixa till lite ute och sedan får vi se vad dagen bjuder på! Tror Felicia och My är på G =) Det super gillas i detta hus när dessa två underbara brudar gör entre för då blir det fart vill jag mena!
Kram
Nu är det bara två veckor kvar sedan är det första advent! LJUVLIGT =)

Kommentera

Publiceras ej