Ja ha då har det gått lång tid igen då....

0kommentarer

men det innebär bara att det hänt en massa andra roliga saker i mitt liv =)
Ja nu är ena bilen såld! Så nu drar bygget igång igen där uppe! Allt inom planen bara det att vi inte fått ändan ur vagnen och sålt den tidigare... undra just vad detta kan bero på? Men nu är det gjort! har just avslutat en 7 dagars vecka på jobbet det är väl inte en av höjdpunkterna men men det är som det är med det!
Igår var vi till Byggmax och handlade lite till ovanvåningen så nu hamras det och grejas det för fult där uppe! JIPPI i kväll kommer dessutom svärfar och hjälper till! Fasiken måste ha de bästa svärföräldarna man kan ha! Yes så är det!
Över till det absolut roligaste och det vara att sist jag var och red så provade jag att sitta på Ari vårat nytillskott i stallet och ja allt gick så himla bra! Lyckan var total!
En riktig snygging!!
Idag blir det lite limpbakning och sedan ska även jag upp och hjälpa till där uppe! Jag lovar inget men jag ska försöka knäpp lite bilder så ni får hänga med där uppe och se vilket härligt rum det kommer bli!
Puss och Kram hela dan!
Mitt senaste julkule inköp! Visst är den söt!!!

Kommentera

Publiceras ej