Måndag och ledig!!

0kommentarer

Ja ha då har man jobbat en hel helg igen då! Dock så har min fot bråkat med mig hela helgen så när kl var 4 i natt så gick jag hem och la foten i högläge och försökte sova och om jag sov kvart över tolv slog jag upp ögonen... hummm blir nog svårt att somna i kväll! Igår körde jag passet som sig bör men jag satt på en stol och deltagarna fick slita ;) Vi körde lite cirkelgym och boxning i en kombination! bra blev det iallafall!
I morgon ska jag ta och kontakta idrottskade centrum i Uppsala  och se om jag kan få någon hjälp med foten där man vet ju aldrig har hört en massa bra om dom, så nu är det upp till bevis!
I fredags när vi var till Valbo och Ica så shoppade jag två julgrans kulor!
Snygga eller hur! den i glas är öppningsbar! Jag älskar julgranskulor och gärna med lite glitter och glamor! Extra allt liksom!
I lördags blev det tårtbakning som gällde här hemma då det skulle skapas en Appel tårta till Josefins bror Jonas som fyllde år.
Detta är resultatet jag hoppas verkligen att den vart till belåtenhet då Andreas fick lov att leverera för jag jobbade ju natt!
Det blev dock även lite rester över och av dessa blev det även en jobbtårta!
Ja detta vart nattkrubbet för D laget under lördagen tror inte direkt att vi led möjligen att vi fick sockerkickar allihopa :)
Idag har Fabian och jag varit till tandis med Fabian och jag har fått min favo tidning Naglar i norden så nu blir det läsa av i soffan ikväll!!
Tyvärr så har våra små inneboende möss hittat till skafferiet ( ska åtgärdas ikväll på ett enkelt sätt enligt maken ??) men det har även våran lilla han katt gjort han går numera på mus jakt uppe på skafferiet....
Cool kille höjd rädd Nej inte direkt!
Nej nu ska jag börja förbereda för lite middag och sedan ska jag nog mysa resten av kvällen tror jag! Ordna lite New Body också !
Ha en underbar kväll <3
Kram

Kommentera

Publiceras ej