Hösten är underbar!

0kommentarer

Ja det tycker jag verkligen och njuter fullt ut när jag är ute! Som sagt var fick jag ju en helt underbar jacka av gubben så nu finns det inte mycket som håller mig inne! Idag sov jag länge eftersom det väntar nattskift till kvällen :( ser tyvärr inte fram emot det! Ja gälskar högt tempo och massor att göra men är en sann hatar av Stress och just nu tror man att vi är övermänniskor på jobbet och fixar allt. Tror vi varit lite väl duktiga och velat vissa att vi kan visst men nu börjar det sätta sina spår både här och där och det är fasiken inte kul att gå från jobbet och känna sig otillräcklig men men det verkar som om det kommer en lösning inom en snar framtid så jag lägger mitt hopp till den och gör det jag ska och hinner fram tills dess! Ja ja nog med klago sång nu!
Idag har det blivit lite härliga promenader med voven och lite nya naglar!
Här är lite sköna höstbilder som jag tagit med mobilen
Nej nu ska jag rensa i min garderob!!
Kram hela dan <3

Kommentera

Publiceras ej