Ja ha då var det länge sedan man skrev här igen då...

0kommentarer

Ja det är denna tid var tar den vägen.... men nu har jag fått en stund över iallafall i kväll och kan sitta här en liten stund! Helgen var full fart med hopptävling för Fabian och främmande som kom till oss på kvällen en helt underbar dag med andra ord.
I söndags var jag till stallet och red en härlig tur i underbart väder allt gick som jag ville =) och det är ju bra. Även idag har jag varit till stallet och ridit i detta blåsiga väder trodde ett tag att jag skulle blåsa av ett tag ;).  på ovanvåningen har det gått sakta framåt och nu är fönstret målat så nu återstår det att sätta detta på plats också sedan är det bara köra på med väggarna. Datumet när allt ska vara klart är framflyttat till att allt ska vara klart till Jul men nu ska vi verkligen hålla detta!
Igår blev det även lite bakande och lite matlagning innan Felicia for tillbaka till Uppsala. Ja sedan var det ju även boxning i går kväll vilket alltid är ytterst trevligt och känns alltid kanon efteråt!
Idag har jag bara tagit det lugnt och invänt att jag ska jobba natt! I morgon ska det nog kunna bli lite mera fart hoppas på att kunna fixa lite uppe då med hjälp av gubben!
Lite saker som är bra löjliga men som måste fixas innan vi kan fortsätta men det är sådant som jag kan göra och det gillar jag!
Nej nu ska jag fixa lite innan jobbet!
Kram hela dan ;)
Felicia i lördags när hon fixade middagen!!
Gissa i höstlöven!

Kommentera

Publiceras ej