NY härlig Jacka!

0kommentarer

Igår så var gubben och Fabian tvungna att åka in till Valbo och hitta inne skor och jacka till Fabian så sagt och gjort så drog dom in på kvällen och då hittade dom även en jacka till mig!!! Fasiken vad glad jag blev när jag kom hem från eftermiddagsskiftet en röd snygging hängde i hallen och väntade på mig!
Fan jag har nog världens bästa man otur för er andra för han är upptagen och jag tänker fan inte släppa taget om denna godbit <3

 



Invigningen i morse under hund promenaden och jag behövde absolut inte frysa och det var helt underbart!

Nu väntar en tur ut till stallet och kolla in våran nya godbit som kom till stallet i helgen ! Är så nyfiken på vad detta kan bli för något! Alltid lika kul med nya utmaningar och få se en häst utvecklas oavsett om det är jag som rider eller någon annan man lär sig så himla mycket av att bara titta på och kunna utnyttja det man lär sig på hästryggen!

Nej nu blir det långkalsingar på och sedan lite goa kläder på det så man inte fryser ;)

Hoppas ni har en underbar höstdag!

Kram

Kommentera

Publiceras ej