Oj då var denna helg snart över också!

3kommentarer

Ja då ska vi se torsdagen och fredagen bestod av förberedelser inför helgens lilla kalas. Jag storstädade på fredagen och la ihop smörgåstårtan och gjorde tårtor.

 

Dessa två lyckades jag få till :) måste säga att dom smakade mycket gott!!  Choklad tårtan är Felicia´s beställning och den andra är till maken! Dom fyller ju år nu på måndag och tisdag men Felicia är ju inte hemma då så vi valde att fira i helgen istället! Och Även Pär och Åsa var hit vilket var JÄTTE UPPSKATTAT så himla trevligt när dom kommer hit!!

 

När allt lugnat ner sig så blev det en mörker promenad med älskade maken och voven i en helt underbar oktober kväll helt klart och man såg så himla många stjärnor både maken och jag är helt fasinerade av stjärnorna och kan stå länge länge och beundra dessa!!

 

Idag ska rida och greja lite sedan blir det boxning till kvällen för min del och Andreas och Fabian ska iväg och fira John som blir hela 21 år idag! GRATTIS!!

 

I helgen har vi haft den stora äran att ha Felicia´s rums kompis My här och ja vad ska man säga HELT UNDERBAR <3 hon är helt enkelt som Felicia jag förstår att min dotter är nöjd!

 

Min helg har varit underbar!

 

Puss

3 kommentarer

Josefin

12 Oct 2010 21:36

Såååå goda de där tårtorna såg ut då!! Du borde starta ett bageri eller nått för det där såg väldigt goda ut och har sett väldigt mycket annat gotta som det har bakats förut!! Tror man ska beställa tårta från Särnös bakeri nästa gång man fyller år ;)

Gissas uppfödare

14 Oct 2010 06:01

Jättefina! :)

Stina

19 Oct 2010 10:07

Mycket snygga tårtor. Chokladtårtan ser väldigt smarrig ut.

Kommentera

Publiceras ej