Oj oj då har man jobbat hela helgen igen :)

0kommentarer

Ja ha då har man jobbat hela helgen och ståt i ... Fasiken vad jag har slitit kan jag säga men det är som det är. Har varit helt slut när jag väl kommit hem och bara hamnat i sängen eller soffan... I fredags var det Valbo som gällde och inköp av Felicias födelsedagspresenter som hon fick välja själv! bästa sättet när man inte vet alls vad man vill ha eller hur? Tänk om man hade någon med sig när man är ute och handlar som drar sitt kort men man själv får grejorna!! Vilken dröm!
I går kväll blev det ett boxningspass efter jobbet och det var riktigt skönt efter helg jobbet! Fanns mycket som ville ut i säcken om jag säger så ;)
Idag har jag  börjat baka inför helgen då vi ska bjuda på smörgåstårta och lite vanlig tårta på lördagkvällen för att fira gubben och flisen som blir ett år äldre!
Ja då är fyra av åtta formfranskor klara!! Yes skönt när det är klart och jag gillar ju att baka så något problem är det inte!
Nej nu ska jag hämta Fabian som inte mår något bra i skolan!
Kram

Kommentera

Publiceras ej