Dagen idag 100909

0kommentarer

Ja denna dag har det varit ganska mycket! Började med att röris kom och hjälpte till att dra alla rör uppe till elementen och det blev jättebra! Gubben var med och fixade efter detta golvet och började regla väggen ut mot altan! Själv åkte jag till Vetrenären med Gissa som skulle ha sin vaccination och Tutti skulle kastreras efter kattungarna för nu får det vara färdigt med sådana bravader för denna lilla dam! Medans jag väntade så blev det en promenad på mitt gamla Örbyhus där jag har gått på högstadiet och bott tills jag flyttade till Karlholm 1990 fatta det är 21 år sedan kan inte fatta det jag har faktiskt bott här mer än halva mitt liv =) hur gick det till!  När vi var ute och gick träffade vi två ursöta hanhundar så lilla gissa släpptes lös med dessa på grusplanen vid gympahallen och oj oj vad dom lekte och var lyckliga!
När jag väl var hemma blev det lunch och sedan gjorde gubben och röris klart och jag fixade lite här hemma. Sedan har jag skrivit en massa papperjobb på datorn! Det tar en väldig tid och jag och gubben diskuterade lite om hur vi ska göra med firmor hit och firmor dit och behålla jobb eller inte. Fördelar mot Nackdelar... ja som ni förstår så blir det mycket tankar och trevliga samtal för det är verkligen det och utvecklande det är så himla kul!
När vi väl fått i oss lite middag så blev det ICA och veckoshopping! så nu är den gjord och allt är inplockat i skåpen! Sedan for jag till Skärplinge och lämnade två tröjor till Felicia som var i Skärplinge i kväll och ska på konsert i morgon kväll så hon behövde lite varma kläder för kvällen!
Nej nu kollar dom andra två på Idol och jag sitter här och skriver för fullt!
Kram

Kommentera

Publiceras ej