en underbar dag har snart passerat....

0kommentarer

Jag är så himla lycklig kan inte riktigt fatta det bara måste försöka njuta av känslan!!  Idag har vi sovit ut efter våra två nätter så strax efter tolv vaknade vi till liv :) Sedan blev det frukost med min älskade make och sedan fick våran gräsmatta en make over vilket vara väldigt väldigt nödvändigt gräset var som en höåker före skördning! men nu har Gubben dragit över med gräsklipparen och det ser jätte bra ut nu väl klippt och snyggt! Själv så röjde jag av innan gubben gick över med klipparen och sedan fyllde jag på vedförådet inför några veckor hoppas värmen håller sig kvar så slipper vi elda så himla mycket vilket gör att vi spar lite av vår ved till bistrare dagar med många härliga sköna minusgrader och gnistrande snö!!!
minns ni detta?? Härligt!!
Efter gräs och ved så blev det en långpromenad med hunden och möte men sonen som kom från skolan med bussen. efter det blev det lite shopping och sedan så middag i form av Lasangen som vi skulle ha ätit igår men då blev det lat mans mat i form av en familjepizza gott gott! Sedan blev det Ärk och Fabian som skulle rida lektion. Idag red dom ute vilket var uppskattat både av hästar och människor men jag tror mest av oss som satt brevid! mindre damm där ute vilket är härligt !!
Nu är det bra att njuta resten av kvällen. I morgon bitti blir det vet. med hund och katt den förstnämda ska få en spruta och katten ska kastreras inga fler kattungar här inte!
God natt!

Kommentera

Publiceras ej