Fredag och riktigt höstväder ute =)

0kommentarer

Ja idag när jag vaknade så vräkte regnet bara ner!! Men så är det med hösten ena dagen vackert som få och sedan regn och åter regn! Trist för igår blev det ingen ridning då min j####la fot satte p för det. I går värkte det så jag visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen det som är lite tråkigt är att värktabletterna inte riktigt hjälper längre utan nummera bara dövar något... I onsdags var jag till läkaren men vad hade han att säga "jag skickar en remiss på en röntgen" jag tror inte på den lösningen men om han vill så får han väl göra så. Känns mer som ledbandet som spökar och det lär dom inte se på röntgen, har mina funderingar på att ringa akis direkt och då till ortopedin undra om man kan göra det?? eller måste man ha remiss...
Nog om elländet nu till det positiva! Jag städade av huset trotts foten, jag fick vara själv och då blev det takida och jag som körde städvalsen och det gick så himla enkelt. Gubben och sonen åkte till gävle för att handla golvspån och mat för nästa vecka! Därför fick jag bara vara själv himla skönt när man har ont blir ju inte så himla snäll då... Smärtan gick dock ner till dräglig under eftermiddagen och kvällen! Tack för det så lagom till dom landade var jag snäll igen ;) dessutom ett städat hus!!!
Sedan blev det vure med bröd och slappa!
Idag har jag bakat Lejlas äppelmuffins med topping i form av havregryn, smör, socker och kanel! Ska bli gott att ta en fika!! Sedan efter lunchen blir det ett eftermiddagskift men sedan är vi ledig till måndag kväll kl 22 så himla skönt!! Ska verkligen njuta! baka och rida! kommer bli en himla bra helg =)
Hoppas ni alla får en helt underbar helg och trevlig fredagkväll! puss

Kommentera

Publiceras ej