Igår hände det grejor vill jag mena!!

0kommentarer

Ja då har vi en altandörr uppe då =) Jippi! Äntligen hur dom slet för att få dit den! Efter allt slit så blev det Kalas för att fira lilla Anakin som blev 1 år igår tänk vad tiden går helt underbart måste jag säga!
Far och son!
Efter det så var det årsmöte i föreningen för min del och sedan boxning och oj oj vad det märks att det går förkylningar på byn för antalet var hälften mot gången innan hoppas alla snart är friska och pigga och glada igen =) Väl hemma så blev det lite mys och en väldigt efterlängtad dusch!
Så här fint blev det med den nya dörren uppe!
Det ska vägas in och kollas så allt blir som det ska! Duktiga karlar detta!
skitbra blev det!! Helt perfekt! Ska ta ett bättre kort med riktiga kameran vid tillfälle!
Idag har jag grejat lite här hemma och nu ska jag ut till stallet en sväng! Ska bli himla skönt att få vara ute en stund!
Kram

Kommentera

Publiceras ej