Lördag är en himla skön dag ;)

1kommentarer

Idag har gubben varit hos svärfar och fortsatt med taket som dom startade med för några veckor sedan! Han var inte super sugen han ville lägga golvet uppe klart eller rättare sagt spånskivorna!  Vilket innebär att är det klart kan jag starta med gamla badrums taket och det ser jag faktiskt fram emot hur tokigt det än låter!
Fabian och jag var till stallet och red en sväng allt gick väl och alla gjorde det vi ville!
Väl hemma så blev det lunch hos svärmor detta är en vana som jag absolut kan vänja mig vid!! Sedan blev det limpbak här hemma och nu ska vi snart iväg och äta middag hos dom ovannämnda som sagt var man kan lätt vänja sig ;)
Imellan allt bakande då har jag även hunnit med lite naglar se den andra bloggen!
Nej nu blir det surfa på nätet och bara var tills brödet är klart!
Kram
Snart är vi där!!

1 kommentarer

Nettie

05 Sep 2010 08:21

Gud vad du är duktig och bakar hela tiden!

Kommentera

Publiceras ej