När det ofattbara händer :(

0kommentarer

Igår när vi åkte hem så mötes vi av en trafikolycka med en pojke och en cykel. mitt hjärta satt i halsgropen i 2 sek tills jag kunde konstatera att det inte var Fabian min älskade son!!! Men tyvärr och med stor stor sorg så var det än av hans gamla klass kamrater som låg där på vägen..... ja tyvärr det fanns inget att göra mer än ta hand om hans syskon och mamma som hade kommit förbi med bilen efter olyckan! Så jag fanns där som stöd till ambulans, brandkår och polisen kom! Sedan vandrade jag hem och Andreas tog bilen och hämtade hem Fabian där han fick veta att än av hans vänner gott bort! Så tråkigt och en så otroligt stor tragedin för familjen och de nära anhöriga. Mina tankar har varit hos dom mest hela dagen! men nog med tråkigheter!
Fabian var hemma med mig och Andreas hela dagen för av förklarliga själ så vart sömmen inte den bästa för honom under natten. Vi började med en härlig frukost och lite roligt prat! Sedan for vi till veterinären och tog bort stygnen på Tutti efter kastraktionen. allt gick prima ballerina! som vanligt när Pär håller på! Väl hemma så blev det ovanvåning för hela slanten och nu har vi ett helt spångolv och katterna kan inte göra sina behov i spånet! Tror dom är lite besvikna måste jag säga ;) I morgon ska gubben regla upp för gaderobsdörrarna och sedan gipsa så att jag har en väldig massa att göra med att måla och spackla medans han gör mer ute i det stora rummet! oj nu känns det som att vi verkligen är på G!
Me love :))
före städning och golvläggning!
Kram

Kommentera

Publiceras ej