Söndag sköna söndag!

1kommentarer

Idag blev det röj röj på morgonen och sedan dök underbara Jeanette upp och följde med till stallet och där fick hon rida Islandhäst för första gången och allt gick jättebra Litlamin sköte sig nästan helt perfekt! Efteråt red jag en mycket liten sväng och allt gick riktigt bra! Väl hemma blev det mera surr oss emellan och lite kaffe! Trevligt värre!
Sedan har jag umgåtts med Felicia som dykigt upp här hemma för några timmar efter en helg hos Robin! Vi åt middag ihop hela glada familjen då gubben också anslöt från takläggandet hos Farfar. Dom hinner nog det dom förutsatt sig att hinna i helgen och det är ju trevligt! Så med lite tur så är taket nog klart innan vintern gör sitt antågande!  Nu spelar ungarna kort och jag ska börja leta musik och försöka lösa det lilla problemet tills nästa vecka men det ska hinnas med då jag bara rider på måndag och sedan blir det ridledigt tills måndagen efter då Josefin ska på kurs med Kurt och kommer komma hem med en väldig massa idéer och det gillar jag!
Nej nu ska här letas musik!
Kram

1 kommentarer

Nettie

07 Sep 2010 21:45

Jag tyckte Litlamin skötte sig super! Tack för en underbar dag Annika! <3

Kommentera

Publiceras ej