Tisdag 20100906

1kommentarer

Ja ha då var det redan tisdag denna vecka! och här handlar det mest om mitt drömmande om ett eget företag!! men oj vad det jobbas på saken och jag bor vid datorn och söker fakta och skriver och räknar! Igår så var det iallafall en härlig ridtur på Litlamin med en massa Galopp Yes det sitter med skänklar och allt! lyckan är total! Nu återstår för Josefin att tölt sätta henne och sedan blir det en massa ridning så hon blir stabil i allt var det innebär att kunna och för finna det mest inom ridningen! Och det ska bli så himla kul att se åt vilket håll det hela går jag har ju mina aningar men vi får se om jag har rätt eller fel!
Idag har jag mest suttit med papper och penna och skrivit. Nu väntar ännu ett nattskift och sedan ska man vara ledig i två dagar och sedan jobba tre dagar och sedan ska gubben och jag vara lediga i 14 härliga ljuvliga dagar eller lediga och lediga vi ska förhoppningsvis bli helt klara uppe med vardagsrummet!
Nej nu ska jag hänga lite tvätt och sedan får det bli en sista natt!
Kram kram kram

1 kommentarer

Nettie

07 Sep 2010 21:44

Gud vad skönt att få vara lediga så länge tillsammans!

Kommentera

Publiceras ej