Vilka härliga höstdagar det är just nu =)

0kommentarer

Vädret är ju helt underbart just nu! Börjar mina mornar med morgon promenaden med hunden och det har varit så himla skönt. Men nu blir det tre förmiddagar och då är jag ju iväg före halv sex så promenaderna då blir inte längre än nödvändigt utan gubben får ta en till efter det. Men men idag har jag varit super efektiv måste jag säga har städat huset inklusive gaderoberna i hallen! Underbart äntligen gjort en sådan sak som hänger över en och tar tid att få ur tummen ur rumpan och göra det hela även fast det inte tar så himla lång tid när man väl börja. efter det så blev det stallet och Felicia följde med och red Kló och det gick jättebra både för henne och mig jag red Litlamin. Felicia har lov i ett par dagar denna vecka så hon är hemma men ikväll är det Uppsala för att gå ut och äta med Klassen =) trevligt När vi kommit hem från stallet så blev det lite röj ute efter det att gubbarna bara kastar ut grejor från ovanvåningen men nu ligger det åtminstone i prydliga högar eller i pannrummet i vänta på att bli uppeldat!
Nu väntar middag och sedan Kalas hos svärmor som fyller 55 härliga år idag! Grattis!
Kram

Kommentera

Publiceras ej