Allt går bara bra =)

1kommentarer

Ja nu är det tyvärr så där länge sedan jag var här och skrev igen....... men mitt liv har ju tagit lite av en vändning så här i vår tider och jag har byt jobb. Vilket har varit tungt för hjärnan med allt nytt som ska in i en hårddisk som redan är "full" nej skämt och sido ;) I Fredags när jag kom hem så trodde jag på allvar att det stod ERROR på mina ögon, jesus så mycket nytt jag lärt mig under veckan och oj vilka helt fantastiska människor jag jobbar med. Tålmodiga som få med denna virrhöna som ständigt frågar om och om samma sak hela tiden , tröstar mig med att det går lättare och lättare och att jag faktiskt märker att det fastnar saker i huvudet!
Nu är jag inne på vecka två och det som jag gör mest det börjar faktiskt sitta men det dyker hela tiden upp nya saker som ska in i huvudet :)
För övrigt är det hästarna och familjen som tar min tid i anspråk och allt flyter på som det ska! I natt kom så äntligen vårt efterlängtade föl. En liten hingst blev det mer vet jag faktiskt inte men jag hoppas att jag ska hinna ut och titta på underverket innan jobbet idag.  han kom ju bara treveckor och 5 dagar efter utsatt datum så väntan har varit lååååång för oss nyfikna stall tjejer ;) Men sedan har lite andra planer börjat smidas också och det skulle kunna bli en så himla bra kombination så det är inte sant möjligen en lite sagohäst till mig men allt är i sin linda ännu så jag kämpar för att inte hoppas för mycket men en svart och en vit springare i en hage vore en dröm =) gärna med en mankhöjd på lite över 1,45 men som sagt ännu är allt bara drömmar och planer...  men resan till målet är ju halva grejen liksom ;)
Sedan har gubben och jag börjat planera för nästa projekt här hemma och det kan bli riktigt bra för alla, alltså både honom och mig!!
Ja man måste drömma för att komma framåt så är det och det är vi väldigt bra på ;)
Nu ska jag surfa runt lite efter ett semesterhus på min favoritö framför allt annat CYPERN. Och då är det inför näst års semester. Vad vi hittar på i sommar har jag inte en susning om men det kommer bli jättebra iallafall, det är jag övertygad om <3
Ha en underbar dag!

1 kommentarer

Gissas uppfödare

12 Apr 2011 07:55

Grattis och lycka till i det nya jobbet!

Ja du och din make verkar att ha en aldrig sinande energi. Härligt! :)

Åker ni norrut i sommar så är ni välkomna att hälsa på.



Hälsa familjen!

Kommentera

Publiceras ej