En helt underbar Påsk =)

0kommentarer

Oj vilken härlig Påsk det varit helt underbart väder sol sol sol =) Bara njutit och haft det helt underbart, fredagen jobbade jag och det var riktigt härligt häktiskt ;) Sedan blev det påskafton med sol och hästar i fockus sedan en helt underbar middag hos underbara svärföräldrar. Som sagt sämre kan man ha det!
Idag har båda barnen ridit och jag stått i solen och njutit <3 Sedan hem och rensa lite i trädgården och njutit lite av solen ;) Oj vad man har saknat sommaren och värmen. Jag njuter så in i bomben!
Nu har vi även beställt en semester resa och oj det blev Cypern igen ;) Bara älskar den ön! men nu blev det två veckor med vattenrutchbanor och allt! men fram tills dess ska jag njuta av den svenska sommaren. Vår resa blir inte förrän i månadsskiftet juli/augusti. Kommer hem lagom tills Felicia ska tillbaka till Uppsala igen och Fabian  ska börja åttan! tänk vad tiden går våra barn börjar ju bli riktigt stora!
Just nu leker livet och jag åker med och njuter i morgon väntar jobbet men nu blir det måltid nummer tre på altanen för denna dag lite grillat med en god sallad till =)
Kram och sol njutning =)

Kommentera

Publiceras ej