Första jobbar helgen =)

0kommentarer

Ja då ska jag inleda min första jobbarhelg på Konsum då =) Ser fram emot det. Kommer att gå bra det är jag helt övertygad om har proffsiga tjejer med mig så dom får helt enkelt köra med mig så jag gör det som förväntas av mig!
Igår så blev det lite städning men oj vad sakta det gick... hittade ingen inspiration alls kände mig bara grinig och sur.... inte alls likt mig. Efter att jag bytt lite gardiner och fått torka lite fönster och vart en tur till stallet så återvände humöret igen och allt gick lite lättare igen.
I stallet så blev Nykur verkad och fin om fötterna så nu springer han med lätthet igen =) Tack Josefin.
På kvällen så var vi ut igen till stallet för att Fabian skulle få se lilla Máttur och även lilla Nykur fick sig en klapp och puss ;) Nu blir det inget stall förren på måndag då jag är ledig igen!
Nej nu blir det till att hänga lite tvätt och sedan blir det jobbet som sagt var =)
puss och kram
Hela dan!

Kommentera

Publiceras ej