Första jogging turen för denna vår är gjord =)

0kommentarer

I går fick min älskade make en utmaning av en vän och det var följande flest joggade kilometrar på två veckor! Obs min man har sprungit två gånger under våra nitton år tillsammans :/ Så gissa om min förvåning var enormt stor när han tackar ja och i morse drog iväg och sprang/joggade 3 km utan att stanna. Jag är så J*****la imponerad! Varför har han dolt detta så himla väl ;) Så jag fick skjuts till jobbet och hela dagen har jag känt ett jätte sug efter att få knyta skorna och ge mig i väg ut! Så när jag vart hämtad och maten inte var klar så sagt och gjort på med kläderna och iväg med musik i öronen och hunden i koppel sedan sprang även jag 3 km utan stopp, vart faktiskt lite stolt hade inte ont någonstans förutom ett håll på slutet men bara bita ihop och fortsätta ;) Just nu har jag bänkat mig vid burken och bara njuter av allt adrenalin i kroppen och hur gött det känns efter att ha tränat =) Nu ska jag fasiken hålla i och se till att maken gör det samma! varannan dag ska jag satsa på och förhoppningsvis är sträckan snart 5 km i vardagen och milen till helgerna =) Gud vad jag saknat detta =)
Dagen på jobbet har gått jättebra så nu hoppas jag att resten av helgen flyter på i samma härliga tempo =)
Ha en underbar vår helg alla glada <3

Kommentera

Publiceras ej