Mattur från Truskbäcken <3

0kommentarer

Ja igår vart det en riktig stalldag. Vi lede ut Tindra och lilla Mattur så dom fick vistas i hagen några timmar med Kló sedan blev det ridtur på Litlamin. Vi bytte bom i sadeln och oj vilken skillnad det blev, så himla mycket enklare att rida både rätt och snyggt. Sedan blev det lite stalljobb och därefter ta in mor och son, allt gick jättebra.
Jag hade även kamran med mig så det blev även en hel del bilder ;) Stakars Josefin får alltid vänta på mig och min kamera allt ska ju förevigas. Han till och med ta några kort på våra två nya ston som är inhyrda i stallet. Två riktiga skönheter och bestämda som få :) Helt i min smak, livet ska ju inte vara enkelt utan gärna lite utmaning ;)
När jag väl kom hem så blev det en tripp till Valbo och Fabian fick handla lite för sina present pengar. Det blev ridbyxor och en ny snygg addidas jacka. Även gubben hittade en tröja och en t-shirt som var hur snygga som helst!
Nej idag ska jag byta lite gardiner, städa och åka ut till stallet. Josefin ska verka Nykur idag så han blir fin om fötterna =) Mitt lilla <3.
mor och son i hagen igår
Springa kan jag också =)
Kram

Kommentera

Publiceras ej