Återvänt från semestern =)

0kommentarer

Å vilken helt underbar semester vi haft på Cypern! 14 Helt underbara dagar med massa med lathet och heta bad ja faktiskt hetta bad. På kvällarna när man badade i poolen var det som ett jättebadkar om man badade i havet innan så varmt och skönt! Vi har haft mellan 35 och 40 grader i skuggan hela tiden och jag har bara njutit! Ätit en massa god mat och latat mig ;)
Efter någon vecka börjar dock huvudet att vara så pass utvilat att en massa härliga ideér och tankar kom igång! SÅ nu har jag nya planer som ska genomföras! Typ en tvåårs plan för huset och familjen =) Min högst egna resa ska jag berätta om en annan gång.
Våran balkong =)
Badlandet som vi hade fri tillgång till, dock är detta små barnaspoolen.
Vuxen kannorna! Hur roliga som helst fanns även lite andra men dessa bilder har inte kommit in i datorn ännu men det kommer!
Vi landade kvart i fyra i går morse och var väl hemma här runt 6 så då blev det god natt till 10 och sedan packa upp och tvätta och då främst Felicias grejor eftersom hon Flyttade in i Uppsala i dag. Han även en sväng till Gävle och storhandla för oj vad det ekade tomt i skåpen... Listan för denna månad han jag skriva på Cypern vilket var perfekt bara gå igenom vad som behövdes och sedan shoppa!
Idag har Gubben hjälpt Felicia att köra ner grejorna till Uppsala och jag har lagat mat i stora lass. Pizza, korvstorganoff, köttfärssås, Lasang, grekiska biffar, chilie con carne och Flygande Jacob så nu finns det både middagar och matlådor i massor i frysen =) Skönt skönt nu återstår det bara en bakar dag så att vi har bröd ett tag framöver men det får bli på onsdag tror jag bestämt.
Nu ska jag äta lite och sedan åka ut till stallet. ÄNTLIGEN hur jag har längtat inte hem men efter djuren!
Min underbara man i kvällssolen på Cypern!
Vi har kunnat stanna längre men ungarna längtade hem. Ja bara älskar denna ö men nästa gång måste jag nog ge mig och åka till någon annan härlig medelhavs ö.
Puss och Kram hela dan

Kommentera

Publiceras ej