Första skoldagen på allvar =)

0kommentarer

Ja då kastades man in i en ny vecka med den första skoldagen på schemat. Började i morse med Praktisk marknadsföring och sedan vidare med engelska för att avsluta dagen med Matte B oj vad jag har våndas över denna lektion men läraren var toppen så detta kommer att gå riktigt bra det känner jag på mig. Mycket jobb kommer det allt bli minst sagt men jag ska fixa det så får det bli helt enkelt!
Väl hemma så blev det lite mat i magen trotts att jag hade mat med mig var jag som en varg när jag kom hem. Nu sitter jag här och filosoferar som vanligt... men nu blir det en hundpromis av kort variant och sedan ska jag till Uppsala i kväll och ha arbetsutskottsmöte på NBV ska bli trevligt och intressant som vanligt! Ska även hinna träffa Flisan så hon får skriva på ett papper för körkortet så snart kan hon börja övningsköra hon också!
Nej nu får det bli en blöt prommis med hunden!
Kram

Kommentera

Publiceras ej