Ja då var besluten tagna =)

0kommentarer

Då var äntligen alla beslut tagna och jag känner mig nöjd och till freds med dom beslut som är tagna =) Det blir Komvux på halvtid under hösten och halvtid jobb hur det blir under våren får framtiden utvisa men jag har drömmar och önskemål om hur det ska bli men det beror på en massa omständigheter så jag får vackert vänta på att ta dessa beslut och fokusera på nuet istället. Till nästa höst är jag förhoppningsvis student vid högskolan och ett stort steg närmare min dröm om ett yrke som jag har stor passion för =) Så nu letas det studielitteratur och väntan på ett avslutande besked under dagen. Ser med stor tillförsikt framåt och nyfikenhet=) Fasiken vad bra det är med semester i bland så man verkligen hinner tänka till på hur man vill göra med saker och ting i livet =)
Nej nu ska Felicia få skjuts till Frissan och jag ska till jobbet! Återkommer nog i kväll när jag landat här hemma igen. Känns som att jag behöver skriva av mig lite just nu ;)

Kommentera

Publiceras ej