Lyckan är Total <3

0kommentarer

Just nu är jag bara i ett lyckorus!! Jag kom in på kurserna som jag har sökt på Komvux och det känns så himla rätt! Allt kommer att lösa sig på absolut bästa sätt! Nu återstår lite pappers jobb men det kommer bli så bra!
I dag har ju allvaret börjat och Fabian har haft skolstart så det var upp och skutta i morse och köra honom till skolan, sedan vidare till Jobbet och fixa med arbetstiderna för nästa vecka så jag kan plugga och jobba utan att dom stör varandra allt för mycket. När jag och Felicia kommit hem igen så blev det ombytte för att åka till stallet och rida en liten sväng. Idag var Litlamin allt annat än trevlig och snäll att rida :Z fasiken vad arg jag var ett tag hon bara bockade och dummade sig med mig men skam den som ger sig så till slut så gick allt lugnt och trevligt till igen! Nu har jag suttit vid denna dum burk allt för länge så nu ska jag hugga tag i brödbakning och det är nog det jag kommer ägna resten av kvällen till. Felicia har vi skjutsat till Tåget så nu blir hon i Uppsala åtminstone till på fredag. Alltså är allt som det ska och hösten gör sitt försök till antågande vill jag mena i morse luktade det riktigt höstigt när jag var ut på morgon promenaden med Gissa.
När jag har suttit här och surfat runt under em så hittade jag denna blogg som säkerligen många redan hittat men är ny för mig www.underbaraclara.nu En väldigt rolig blogg =) Hittade den för att jag tog ner pod varianten av sommarpratarna och där var hon med, vilken tjej stor beundran för så unga människor med så mycket vilja och livs kraft! Det ger så stor inspiration till oss andra att våga göra det vi vill och framförallt våga tro på det vi göra!
Hittade även denna härliga bild på ett hemma spa i trädgården!
Drömmer om att få göra något liknande här hemma tänk ett varmt utomhus bad en sen augusti kväll med massor av ljus ;)

Kommentera

Publiceras ej