Skit ;)

0kommentarer

Ja det var min första tanke när CSN började tjafsa men jag är nog på väg mot en lösning men vi får se. Hur som så blev det ridning igår, skönt att få komma ut till stallet och bara vara! Behövde den återhämtningen vill jag lova. Efter detta hem och försöka strukturera upp livet i två veckors schema (det jag har på jobbet) och meddela chefen hur jag har möjlighet att jobba nu under hösten. Sedan blev det ett trevligt och givande möte med konsum tjejerna hos Camilla i form av fack möte! Härligt vi fixar detta tjejer =)
tyvärr så blev det lite mycket kaffe så nattsömnen var totalt rubbad har vaknat åtminstone 1000 gånger... att jag aldrig lär mig. Ja det blir till att komma i säng i tid i kväll istället.
Idag blir det jobb och sedan skolan för att sedan åka hem och sätta näsan i böckerna och plugga som en galning! kommer bli helbra det! Eventuellt ska vi till stan och handla lite tröjor till Fabian han växer så det är knappt sant fattar inte, blir nog väldigt lång den killen ;)
Puss och kram hela dan

Kommentera

Publiceras ej