Skolstart =)

0kommentarer

ja ha idag blev det skolstart för lilla mig men före det så han jag och gubben i racer fart städa av hela huset, undra vad den kraften kom ifrån på knappt två timmar var huset skinnande blankt och fint! När jag lämnade huset för att åka till skolan så återstod det bara att damsuga så den matchen med snabeldraken fick gubben min ta ;) Väl i skolan så fick jag beskedet att jag inte kunde låna någon engelska bok så det blir till att köpa en. har en begangnad på g =) För övrigt så var det organisation och ledarskap som stod på agendan idag och vi hade en toppen lärare! Det kommer bli skitkul =) I morgon blir det Engelska A och sedan jobbet i sex timmar! engelska läraren känner jag sedan tidigare så det blir kanon. När jag landat hemma efter skolan idag så började jag så sakteliga på matten men denna del av hjärnan är fasiken så trögstartad... löser sig nog på det bästa sättet men det blir nog några tårar över detta ämne men jag vet ju syftet med slitet så det kommer gå bra!

Gubben lagade lite goda pannkakor till middag och efter den så åkte jag till stallet och fixade med lilla Nykur som inte är så himla liten längre men min lilla prins är go ändå.... eller som Josefin sa du har en hingst Annika du måste var hård ;) Den 23 september blir han dock valack. Vilket kommer bli bra då han får ett betydligt lugnare liv i form av mindre hormoner och inte behöver varken hävda sig eller fria till allt och alla ston som råkar så mycket som glutta lite på honom ;) Josefin verkade även honom så nu har han finna fötter också! Tack vännen!

Väl hemma så fixade jag till Angelicas naglar så nu är dom svarta och finna =) blev tok snygga enkelt och stilrent! Har även hunnit prata lite med Flisen på kvällskvisten vilket alltid är trevligt hon hade både fått småläningen och en ipad2 idag men lite missnöje kunde jag höra över att den var vit... ;) Ilands problem svar jag!

Nej nu ska jag gotta ner mig i sängen och ladda för en ny dag i morgon med nya utmaningar =) I helgen väntar jobb och sedan ska jag se till att jag hinner plugga lite också om inget annat så iallafall matte..... oj oj vad har jag jätt mig in på ;)

Puss och Kram hela dan!

Kommentera

Publiceras ej