Tankar tankar och åter tankar....

0kommentarer

..... med andra ord jag försöker få ordning på mitt liv, genom att plugga, jobba, ta hand om familjen och så ta hand om hästiluren som jag har. Kan bara konstatera att det blir för mycket av sittande vid data burken och inte göra något vettigt alls.... typ surfa på hemnet för att få inspiration hur jag ska greja här hemma osv ja ni vet hur det är. Så nu blir det mindre med sådant hoppas jag ;) och mer vettig tid här, då jag inte kollar aftonbladet tio gånger om dagen utan en på morgonen och en möjligen på kvällen. Ja ja nog tjatat om detta igår var det engelska och just som jag trodde så blir det ämnet ett ämne som för mig varit ett pissssss ämne att vända och bli något positivt pga att läraren är suverän! Begriper inte riktigt hur dom orkar med oss men är oändligt tacksam att dom gör det och brinner för det dom gör =) Sedan efter detta blev det långpromis med hunden och där efter lite jobb med mina härliga Kollegor på Konsum vilket underbart gäng =) Helt galna och lätt gnälliga men fasiken vad kul vi har det =)
Väl hemma hade gubben förberett middagen och sedan blev det en underbar promenad i sensommarkvällen =P Livet på landet är bäst. Efter det låg jag i soffan för att kolla tv tror dom blå började glida ihop efter 5 min så in i duschen och sedan bingen men säg inte den tröttheten som inte blir den morgonpigges tur så i morse när klockan ringde var jag redan vaken!! Så det blev en skön före frukost promenad med hundiluren och sedan frukost =) härligt härligt.
Nu väntar jobb till 20 i kväll, blir väl en hel del snack om branden som var på bruket igår då en av fabrikerna som tillverkar pizza kartonger brann och tydligen blev helt förstörd. Så himla tragiskt hoppas det löser sig för ägaren och att dom finner kraft att fortsätta.
Nej nu blir det till att göra sig i ordning så jag inte skrämmer ihjäl kunderna ;)

Kommentera

Publiceras ej