December månad

0kommentarer

Ja ni nu är det väldigt länge sedan jag var här och skrev :( borde göra det oftare känner jag för det är himla skönt att skriva av sig lite då och då. Så bättring Särnö! Ja iaf så har jag avverkat min första riktiga tenta och den gick verkligen inte av för hakor den heller. Inte nog med nerver för tentan isäg utan plusa på snöstorm i 14,5 mil men man har ju en jävla tur rent ut sagt, Gubben körde med tanke på nerverna hos oss andra två ;). För övrigt så går skolan väldigt bra måste jag säga tyvärr har jag varit tokförkyld så några pass är missade men det får jag läsa hemma istället. Har även hunnit avverka ett trevligt julbord med NBV styrelsen och de anställda mycket gott.
I mitt NBV uppdrag har jag även åkt på de finna uppdraget att sitta med när vi ska göra anställningsintervjuerna för vår kommande verksamhetschef, vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Vilken erfarenhet för mig i mitt kommande yrkesliv =) Underbart och så himla spännande! Imorgon ska jag ha min första telefonkonferans någonsin.. spännande spännande tänk vilka härliga möjligheter man har och erbjuds! I januari börjar själva rekryteringsprocessen.
För övrigt så har det inte blivit mycket ridet på grund av denna helt förbaskat blöta höst och vinter. Är det inte glashalt så är det spöregn :( Så himla trist går inte att göra ett dug alls. Men nu har ju äntligen snön så sakteliga börjat lägga sig och termomentern närmar sig minus så förhoppningsvis kan det bli någon tur de närmaste dagarna =)
Nu vill jag mest att det ska bli jul och lite ledigt för gubben min så vi kan hitta på lite gejor med uthuset och jag ska väl plugga en hel del misstänker jag =)  Och sedan blir det förhoppningsvis kallt så vi kan rida utan att förstöra var vi än far fram.
Mången kramar och en riktigt GOD JUL om jag inte skriver före dess ;)
Vårt hus i pepparkaks form som gubben gjort i år <3

Kommentera

Publiceras ej