Juldagen

0kommentarer

Gårdagen var lugn och fridfull :) just som det ska vara. Paket, god mat och glada barn. I morgon blir det den Tradetionel juldagsmiddagen och eftersom svärmor hade julafton så har vi denna. Så det blev en tripp till Gävle och shoppa lite god mat. Dock är det lite mot mina principer då jag tycker det kan vara stängt en dag som denna. Idag har vi för övrigt bara varit och tagit det tok lugnt, vilket har varit riktigt skönt. Nu brinner det gott i öppna spisen och jag sitter och njuter av värmen = ) härligt! Jag har så sakteliga börjat planera lite för det nya året och dess oskrivna blad. Undra just vad detta år har att bjuda på, jag vet ju vad jag vill så nu ska jag bara ta mig i en behaglig takt dit också ;) dock är det lite Mer ett femårigt projekt en ett ett års projekt men målet är tydligt och det är det som driver mig framåt. det är väldigt skönt att veta vad man vill och att ha landat i detta. Nej nu ska jag kolla vad resten av klanen tog vägen ;) Kram

Kommentera

Publiceras ej