Julgran =)

0kommentarer

Var till Plantagen här om dagen och skulle leta äkta gran. Och ja jag har stora krav vad det gäller min julgran och det är högt i tak hos oss så tre meter är väl en ganska bra måttstock och helst en riktigt tät och tjock sak ska det vara.... Ja högsta dom hade var 280 cm.... så då blev beslutet ingen äkta gran för dom kommer se mesiga ut i vardagsrummet vi kör på våran lilla 210 cm gran i år (konstgjord) men så av en slump ;) gick vi igenom julpynts avdelningen och där står den 360 cm hög julgran konstgjord och just så som jag vill ha den, det blev inget köp just då utan prislappen sa nej. Men så började jag fundera dom hade ju 40% på allt julpynt så jag ringde och frågade och ja det stämde så nu finns det en undanlagd till lilla mig =) Jag är aldelles varm i hjärtat. den kommer bli tok bra!
Nu bakar Felicia julgodis och jag kokar gröt till middag och ska samtidigt fixa in lite ved till den öppna spisen och vedspisen i köket. Nu närmar sig min favoritdag alla kategorier med stormsteg.
Har dessutom fått iväg pm idag så nu väntar jag bara på ett svar angånde detta så man kan börja jobba på allvar =)
Julpussar på er alla =)

Kommentera

Publiceras ej