Oj två inlägg på två dagar ;)

0kommentarer

Ja nu ni har det dragit igång på allvar, hur kul som helst! Vi har haft en första träff angånde kanditaterna och det känns jättebra att vi är hyffsat eniga om vad vi vill ha kontra vad vi behöver ha vilket absolut inte är samma sak. Men det är spännande att försöka få ihop dessa två faktorer vill ha och behöver för att verksamheten ska gå så bra som det bara är möjligt. Detta ska bli en väldigt spännande resa =)
För övrigt har jag klurat på mitt PM och tror jag är på G! Skulle även ha åkt till stallet men tiden räcker inte till. Fabian har haft avslutning idag och Felicia kommer hem hon också eftersom hon är tok förkyld så snart är familjen komplett igen <3
När alla har landat ska vi äta lite pestolax och kokt potatis ska bli jättgott måste jag säga. Äter fisk alldelles för sällan i detta hus. Funderar på Ica's matkasse men vet inte riktigt ska ta reda på mer om det innan jag bestämmer mig det finns ju flera att välja på. Anledningen att jag vill prova är för att utöka förådet av rätter att laga och få lite ny inspiration vilket kan behövas vill jag mena ;) tror även man provar sådant som man annars skulle förkasta av än den ena än den andra anledningen men kanske skulle gilla ju mer man använder/äter det.
Nej nu är det några intensiva dagar med plugg framför mig och sedan blir det ett kort jullov och sedan på det igen ;) Men det gillar jag!
Ha en härlig tisdagkväll nu alla glada =)

Kommentera

Publiceras ej