Summering av detta härliga år <3

0kommentarer

Ja, ni förrra året vid denna tid såvisste man lite om vad som komma skulle ;) Men ur allt blev det super bra och en massa erfarenheter rikare. Ja då jobbade jag på Kadax och trivdes bra med det men framåt våren fick jag ett erbjudande om ett annat jobb och tog det. Men tyvärr fixade inte jag detta då jag föll tillbaka i utveckling och framåtanda vilket absolut inte är likt mig. Varför utelämnar jag här för det är utrett och klart! och dessutom historia. Och sökande som jag är så började jag leta efter andra möjligheter och hamnade på högskolans sida och sökte ett sent intag under semestern då väldigt många pusselbitar föll på plats som det ska men framförallt för att det blev lugn och ro kring mig som person och bara sol bad och familj =) Och jag hade en faslig tur jag kom in och kände att fasiken vad rätt allt var och jag fick svar på så himla många frågor kring saker som jag grubblat på en längre tid! Känner att yrket jag valt kommer att bli så himla bra för min person och jag har så många erfarenheter med mig sedan tidigare och dessa misstag ska jag i längsta mån undgå att göra. En sak som är skit viktig i alla läggen så är det frågar någon något så svara med det du vet, vet du inget så förklara det och be att få återkomma när du vet mera. Och våga fråga !!! Dessutom har jag ju fått ett styrelseuppdarg som jag utför med stolthet, att lilla jag fått det förtroendet. "stolt" Nu är jag en del i en rekryteringsprocess och tycker det är jättespännande med en massa nya saker som hela tiden kommer upp =) Ja detta nya år har så mycket att ge.
På det personliga planet så har livet rullat på som sig bör familjen mår bra förutom lite förkylningar och skit men det får man räkna med ;) Gubben och jag vårdar vår relation som man bör eller rättare sagt som vi bör för bara vi vet hur vi vill ha det och det är så himla skönt att vi fixar det! I år har vi varit tillsammans i 20 år och gifta i 5 år, fattar det inte riktigt men han är värd sin vikt i guld min man att han står ut, fattar inte riktigt men jag har väl mina ljusa sidor också misstänker jag ;)
Nu har vi 365 nya härliga blad att fylla med en massa härligheter visst kommer det gråare blad ibland men va fasiken dessa ska också finnas för att man ska se dom underbara dagarna. Tror det gäller att hitta alla ljusglimtar man kan i vardagen det är då den grå nyansen går över i ett rosa skimmer över alla dagar även dom jobbiga =) Jag är ju övertygad om att dom tråkiga sakerna som händer oss ger oss något positivt i längden och med den övertygelsen så blir saker lite lättare att bära.
Så ha ett riktigt härlig Nyår nu och jag ser med glädje fram emot 2012 =)

Kommentera

Publiceras ej