baka baka liten kaka..

0kommentarer

Ja oj vad tiden går men med en stark känsla av att jag inte blir ett dug äldre trotts att jag snart fyller år ;) Så med den händelsen i bak huvudet och att det kommer lite folk och vänner till mig på Lördag så har jag bakat lite. Och i år så provade jag lite nya grejor... gillar ju utmaning så det blev arracsbollar, damsugare.. , och en rocky road Brownies  vet dock inte riktigt med den sista om den blev bra men jag hoppas den ska gå att ta med till jobbet men har glasyren inte stelnat så blir det lite svårt... :( Hoppas hoppas. Gott ser det ut iallafall!
Ja det blir nog gott detta tills på lördag.
Inom ridningen så fortsätter jag rida Gustur och det går så himla bra! Alla som rider vet när den känslan finns man är liksom ett med hästen och allt flyter bara på i ridningen! jag är så himla tacksam att Anita gav Josefin förtroendet att ha honom hos sig! Nu återstår bara att se om han kan lära "tölt idioten" jag med andra ord att tölta för han kan det är det ingen tvekan om för han gör det när jag gör rätt så nu återstår det till att träna för denna ryttare! Allt annat funkar så himla bra! tror jag ska "lura" Fia att mäta honom nästa gång vi tar in honom är liksom lite nyfiken på hur hög han är. För stor det är han det är så pass så vi anser att Litlamin blivit liten och då är man stor!
Igår var Josefin och Gulliver och jag och Nykur ut och gick en sväng i Sätra i det helt ljuvliga vädret som kung bore bjöd på. Mycket mycket trevligt och Lilla Prinsen lär sig nya saker hela tiden det är himla spännande detta att göra en resa med en Fölunge och se vad som händer. Han lär sig massor men även jag en himla massa undra vem av oss som lär sig mest? Skulle nästan gissa på ägaren :)
Nej nu blir det sveriges värsta bilförare!
och sedan nattskift!
Kram

Kommentera

Publiceras ej