Det var en söndag med en massa solsken :D

0kommentarer

Idag startade jag med två nagelkunder trevligt trevligt! När detta var klart så blev det lite snabb lunch och sedan hade Felicia sin första ridlektion hos Josefin. Allt gick jättebra bara mamman inte lägger sig i så mycket så kommer det gå ännu bättre! Vädret var helt underbart med en massa sol och härligt på alla sätt och viss :D Väl hemma blev det middag och sedan for Felicia hem och jag bakade lite matbröd inför veckan!
Efter det vart det veckans måste SOLSIDAN jag älskar den serien!!! Så himla bra. Han även få iväg några mail som jag behövt få iväg ang min fot men nu ska jag nog få ordning på alla papper! Bra bra. I morgon ska jag fixa några andra saker som ligger över mig men det löser sig.
Idag har jag Fabian hemma han har haft huvudvärk hela helgen och är kraftigt förkyld så nu ska han vara hemma och kurrera sig så han kan åka till Romme Alpin på onsdag med skolan. Slalom står på Menyn :D Ska bli himla kul att höra vad han mins av hur man åker och vad han tycker om det nu när han blivit lite större. Nu väntar en hundpromis och sedan ska jag till stallet och idag ska jag rida Gustur ska bli himla kul, ser verkligen fram emot detta!
Kram Kram
Ps är någon intresserad av att få naglarna gjorda så hör av er!
Snart vår ååååå vad jag längtar!!

Kommentera

Publiceras ej