Gustur....

0kommentarer

Ja då är det meningen att stallet ska utökas igen då med ytterligare en svart kille =) Han kommer dela hage med Ari och min lilla prins om allt går som det ska! han ska landa i stallet på fredag och det ska bli så himla spännande att se vad detta kan bli för något !!
Idag red Josefin och ut på Kometa och Litlamin en härlig tur i reflexernas tecken! så himla skönt att skritta runt på vägarna och bara prata en massa goja och en del vettiga saker. Älskar dessa turer!
Väl hemma var planen att vi skulle åka till valbo och jag skulle kolla upp mina ögon för jag går med huvudvärk så fort jag kollar på tv eller sätter mig vid datorn så det är nog höglägge att skaffa lite nya hjälpmedel till ögonen. Som tur var så ringde jag först och opps ingen tid idag men har bokat en på fredag så nu ska jag råda bot på detta! Ska faktiskt bli riktigt kul med lite nytt =) Håller ju även på att spara ut lite längd på håret så till sommaren är det nog lite längre iallafall ...humm om jag nu står ut med att vänta på längden och inte hinner klippa av det, man vet ju aldrig ;)
Nej nu ska jag ladda för nattskift på jobbet och greja lite här hemma! Ska dessutom laga en nagel som jag lyckades hamra på i natt! Smart NEJ men så är det ibland! Bäst är det iallafall att fixa till det så den inte går av helt. Skulle inte klara mig utan mina naglar så är det bara!
Lilla hjärtat vill gärna vara riktigt nära, och då även när man fotar... kanske inte det optimala direkt om man vill ha helfigurs bilder ;)
varför vara ren när matte just borstat mig... nej ner i morsans hö bara!
Ari är valacken som Nykur och Gustur ska gå med i fortsättningen just nu är även Kometa i hagen men på Fredag är det slut med det och Nykur ska vänjas av på allvar! Det ska bli så spännande att se hur det kommer att gå!
Nej nu får det bli nagel lagning och sedan lat kväll!
Kram
P.S Jag vet att det är mycket häst just nu!!

Kommentera

Publiceras ej